Author: de-er
•Friday, January 16, 2009
我平日废话多,和部落格中文绉绉的我,大不相同。

话说那天和女性朋友 W 吃饭。

也忘了提及什么,总之是在戏虐 W 和 M 之间的暧昧关系。

W 道:

这是 M 硬来的好不好。

我脑袋某根筋出错,回说:

要不“硬”,怎么“来”。

W 顿时傻眼。

为了你下半“身”的幸福,你还是接受他吧。

我伺机补上。

我俩捧腹大笑。




得尔
This entry was posted on Friday, January 16, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On 18/1/09 12:09 PM , mrdes said...

Haha...thanks for the good laugh!