Author: de-er
•Monday, September 18, 2006

我又开始另一次旅程。

游走于阿富汗《追风筝的人》后,我开始《彳亍地平线》。

昨夜和作者一路北上辽国越南,今天将把心情留给云南少数民族。

旅程的点滴,留待我归程后细细向你诉说。




得尔
This entry was posted on Monday, September 18, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On 19/9/06 5:01 PM , Anonymous said...

哦,你买到了丫。
新加坡也有买,真好。:)

那天重看了一遍,看到感动的部分还是会鼻子一酸的。。。
人生能走上这一段路程,也算没有遗憾了。真有点羡慕他们。

 
On 20/9/06 3:57 PM , de-er said...

我昨天看完了书,感觉还真不错,有空我写些感想 :)