Author: de-er
•Friday, April 11, 2008
我听歌范围很广,从三十年代上海白光、周璇怀旧时代曲,到现代节奏强劲的舞曲,我都喜欢。

以前去夜店,在酒精驱使下,我喜欢在舞池内跟着舞曲摇摆。

舞厅灯光妖冶闪烁,音乐震耳欲聋,酣醉的酒客身体摇曳,空气中弥漫一股诱惑。

我喜欢闭上眼,随着节奏蠕动我的身体。

我不好杯中物,也不是舞厅常客。

但我喜欢偶尔放开自己。

在烟味酒味中感觉自己某种堕落。

这时候思维反而更清晰。

清楚自己在做什么。

这是一种理性的堕落,我想。





得尔

PS:明晚或许会到夜店当“摇头一族”,放上一些很 retro 的舞曲。

Y.M.C.A. [Remix]


The Great Commandment


Dying Inside (To Hold You)


Love In The First Degree


Butterfly
This entry was posted on Friday, April 11, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

On 12/4/08 7:46 PM , Blive said...

Hi Dewei,

Your nepal photos no longer on Yahoo photos, as its closed down. Where do you post your photos nowadays.....If don't have start a multiply website, ok?

 
On 14/4/08 2:48 PM , 阿洛 said...

嘿嘿。。。在想像你跳舞的样子。^__^

 
On 16/4/08 11:39 PM , Anonymous said...

你曾与我们上夜店的情景,还记忆犹新吧? :D