Author: de-er
•Thursday, May 10, 2012


朋友说我衣服太紧。

没办法,好些衣服是几年前买的,2009年末开始健身后,衣服变得更贴身。

我较少买衣服,朋友知道我上班的长袖衬衫才区区七件,有些傻眼。

工作嘛,更何况我不是太热衷于潮流款式。

但相较宽松衣物,我还是比较喜欢剪裁贴身的衣服。

不是包裹粽子形的紧身衣。

而是刚刚好,能够呼吸的上衣。

或许穿着贴身,最近常被朋友“非礼”。

胸肌和二头肌惨遭“蹂躏”。

痛不欲生啊。

哈。




得尔
This entry was posted on Thursday, May 10, 2012 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On 10/5/12 11:48 AM , sm said...

哇,咸丰年代的广告!好亲切.

 
On 19/5/12 2:14 PM , Seekingoals said...

Like this ad a lot, till now can still remember the lyrics and sing the song, pity now seldom get to see such unforgettable ads ...