Author: de-er
•Tuesday, May 24, 2011


对于那些围绕于家庭生活,或孩子成长的部落格,我一般都敬而远之。

没办法,单身的我总无法认真体会这种快乐。

尤其以第三者眼光,不过就是别人自家的天伦之乐。

不过,我的两个侄女,还真的蛮可爱的。

遗传了我这个做叔叔的讨人喜欢,哈。

不信可看片段。

片中还可听到我充满磁性的声音,不容错过。




得尔
This entry was posted on Tuesday, May 24, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: