Author: de-er
•Thursday, July 19, 2012






我在路上,总喜欢和朋友开玩笑说:

喏,这是我的得奖作品。

然后得意洋洋地将数码相机上的照片,和朋友炫耀。

其实自己的拍照技术实在不怎么样,更何况自己这次带的是傻瓜相机。

但我倒是很享受拍照的过程。

如何构图,如何捕捉那一刹,如何同一地方,以不同角度去诠释。

我想,拍照本就是件很自我的事。

请问,有没有奖拿?

哈。




得尔
This entry was posted on Thursday, July 19, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On 20/7/12 1:20 AM , xf said...

海水很蓝,适合发呆。

 
On 15/9/12 10:59 PM , Anonymous said...

Hi , very nice pictures!
Xinying